Feb 5, 2007

يوم ورا يوم ..

النهاردة ماما قررت أنها تعمل لي مدونة على النت لاني كملت 40 يوم بالظبط
أصل أنا اتولدت يوم 24 ديسمبر 2006
ماما فضلت تعمل في المدونة دي أكتر من 5 ساعات وفي الآخر عملتها والحمدلله
بس اللي كان مضايقني أنها كانت مشغولة عني جدا ومش مركزة معايا خالص
أنا بصراحة استغربت من انشغالها ده وسألت نفسي هو مين اللي إبنها أنا ولا الكومبيوتر ؟
عموما أنا في الآخر لما عرفت أنها بتعمل كل ده علشاني انبسطت وكبرت دماغي وما زعلتش منها
المهم إني بعد كل ده في المدونة دي هاقدر اكتب يومياتي يوم ورا يوم
أنا دلوقتي مرتاح جدا لاني لو اتضايقت أو زعلت من بابا أو ماما هاقدر أدخل على النت
وأفضفض بدل ما أكتم في نفسي وأطق من الغيظ والوأوأة
online حسونة

10 comments:

Anonymous said...

أيوة ياعمممم مين أدك........ بس سيبك انت... كدة تفضح نفسك إنت مش عارف إن المدونة دي ممكن أي حد يقراها.. مش عيب عليك يا سيد حسونة قاعد كل دة جنب مامتك و مش عارف تفك الخط و لا عارف حتى تخمن هي بتعمل إيه عالكمبيوتر.. بصراحة مش حلوة في حقك قدام المعجبات.. :p عموماً يا سيدي مش هاكسفك أكتر من كدة.. بصراحة هي لفتة طيبة من ماما تستاهل عليها بوسة و إنك تبطل وأوأة يوم بحاله و تكون طفل مطيع.. - أهو دة اللي مش ممكن أبداً - عارفة يا سيدي.. عموماً هانستنى يومياتك و نشوف ماما بتعمل فيك إيه و نحكم مين فيكوا إللي مكفر سيئات التاني... و كل سنة و انت طيوب يا قمر و عقبال ما نعمللك سايت لما تتم سنة يا سـنـســن... :)

Anonymous said...

eh bas ya wad ya 7assan el sewar el gamda di...awalan ana fara7 "fero" bent 5altak gogo... w zai ma te2ol keda o5tak el kebira w elli en sha2 allah lama tekbar keda heya elli hat3alemak el bawazan w el seya3a...el mohem ya wad ya 7assan ana bas kont bamassy 3alik w fi nafs el wa2t ya3ni a3alamak 7aga 7adisa keda...ew3a tekteb b el 3araby zai el kobar ba2a w beta3 lazem te5alik cool w tekteb zai ma o5tak betekteb keda...mashy ya 7assan...yala hasibak ta5od el shower beta3ak:D...

Anonymous said...

الواد دة عامل دماااااااااااغ :)

Anonymous said...

صبح يا عم سونة بصراحة انا مرتجف منك وكلى خية ورعب وركبى بتخبط فى بعضيها فدعاء طوال الوقت تهدد وتندد بانها كلها سنة وهتفورنا عشان حضرتك هتيجى تمسك نايب قسم وتخش بافكارك يا معلم وده يومى يعنى بلاعة شغل شافك دلوقتى وانا واقف قدامك وانت بتقولى جملة دعاء "والله " مع رشاش من من التعبيرات الاخرى على شاكلة انت جايلى من بيتكم عشان الفكرتين دول ما كنت ف قولتهوملى على الموبايل بصراحة انا مرعوب منك يا حسن وحاسس انك ن مرقدلنا خبطة صحفية اخبط يا عم حسن بس براحة شة شوية الصحفى المطرود
ميشو

Anonymous said...

besara7a ya ostaz 7assan ana mesh ha2dar akmel m3ak 3ashan sem3t en kol alle bektebo mdwenat ma7toten ta7t elmor2ba fao3zorni argok wematz3lsh mni naltki fe 7eta tania mafehash mor2ba enshallah fe bar elshekh 3ly

عمرو غريب said...

عقبال ميت مليون سنة يا ابو علي

Anonymous said...

عبقال ماتكبر وتعملها انت بنفسك انشاء الله

بمووووووووووت فيك والله يا عسل
من بنت خالتو : مي

Anonymous said...

masha2ala ya do3a2 ebnek zay elamar.. we tale3 faylasoof zay omo :) lol da lama yekbar isa 7aybahdelek 3ala ely enty 3amla fih :) bas i like his site

Anonymous said...

sorry neseit akteb ana meen.. mastool :) omnia wagih khairy

Anonymous said...

إيه الحلاوة دي يا أبو علي :)
خالد حماد