Feb 6, 2007

bed alone


أنا الحمد لله شبعان ..
ومش مبلول لأن لسة ماما مغيرة لي البامبرز ..
وحاسس بالدفا ومتكلفت في 3 بطاطين ..
ومش عندي مغص ولا فيه حاجة بتتعبني ..
طيب المشكلة فين بأة .. ؟!
انا ليه باعيط كدة ومش عايز أسكت ؟
فضلت أفكر في موضوع العياط ده كتير
لغاية ما اكتشفت السبب
أنا باعيط لما أحس اني لوحدي
أصل إحساس الوحدة ده بشع
وبيخوفني ..
أنا باحس بالوحدة لما ماما تكون في المطبخ
أو لما يكون معاها حد وسايباني لوحدي
أو لما تكون بتشتغل على الكومبيوتر
أنا باحاول اني ما أعيطش علشان ما أضايقش ماما
بس للأسف احساسي بالوحدة بيسيطر عليا
وبيخليني أعيط غصب عني
يا ريت ماما ما تزعلش مني
ويا ريت ما تسبنيش لوحدي على السرير

lonely

9 comments:

Anonymous said...

ba2olak eih??
seeb mama w baba w lem hdomak fe shanta w erkab el2atr w ta3ala 3and teita w gedo w homa hayb2o m3ak 3la tool 3ashan homa fadyeen leek enta w bas bdal ma tla2y nafsak wa7eed keda
mashy????
mestaneeynak
khaltoooo

Anonymous said...

ايوه يا عم حسن والله الوحده وحشه اوىىىىىىىى
بس حنعمل ايه
والنبى توصى عليه عمك محمد

Anonymous said...

توتة حبيبي... من دلوقتي هاتقوللي وحدة و هوم الون كدة دة انت لسة منور الدنيا قريب أمال انا اللي بقالي 18 سنة قاعدة فيها لما زهقت.. عموماً يا سيدي مش هاكئبك عشان انا مكتئبة خلقة بس هاقوللك على الحل الأمثل.. جيبلك قطة و لا كلب العب بيهم و طلع عينهم زي مانا عاملة يإما في حل تاني بس يارب ماما توافق و ماتشغللناش شغل الحموات من دلوقتي.. هاتلك لاب توب و اعد اعمل معايا تشاتنج و انت مأنتخ عالسرير و حاضن الببرونة اللي ممكن تبيع أي حد عشانها.. :D أو في حل تالت لو ماما بخلت عليك باللاب توب إنها تجيبلك موبايل بس يكون فيه كاميرا أوعا تضحك عليك بموبايل تعبان.. و هاتلك خط فوطة فون أو أم نبيل و كل ما تلاقي نفسك زهقان إفضل ادي ميسدات للي تعرفه و اللي ماتعرفوش و ساعة ما حد يتصل يقوللك انت رنتلي عالرقم دة انت مين وأوأله في التليفون و اصرخ في ودنه.. أهو أي حاجة تفش غلك فيها و خلاص.. لو كل الحلول دي بائت بالفشل.. قوللي و انا هاجيبلك حلول تانية.. انت عارف لو كنت بنوتة كنت قولتلك أقعد قدام المرايا بالساعات و لا تعلالي أزوقك و أحطلك مانيكير.. خلاص خلاص ماتكشرش كدة أنا بقول لووووو و بعدين مانتا عسول و زي القمر أهو حد قال حاجة يا سيدي أنا بس عايزة الهيك في حاجة.. عموما ردي دة لوحده هاتقعد تقراه في 3 سنين على ما تخلصه هاتكون اتسطلت و نمت على نفسك.. باااااااي توتي.. مووووووواه...

Anonymous said...

يا ابو علي
ربنا يكون في عونك شكلك كده مخنوق من حد انا عارفة ربنا يخليهالك ويعينك عليها
ما تسمعش كلامها عشان لما تكبر اكون خلفت لك بنوتة زي القمر تتجوزها
ربنا يخليكم لبعض

انا

Anonymous said...

بصى يابنى
انما بحبك والله عشان كده هعطيك النصيحة دى مجانا انا عارف امك كويس وصدقنى انا بدعيلك من كل قلبى والله بكشف راسى فجر وعشا وأدعيلك يكون ربنا معاك بصى يابنى نصيحتى ليك هى
اول ما تحس انا ماما ناوية تبيعك اعمل لها اختبار يعنى عيط بشويش
اذا رحعت كان بها واذا ما رجعتش وده اللى هيحصل ؟
على طول ابدا فى المرحلة التانية صريخ متواصل
صرخ وعيط صرخ وعيط
هتتعب شوية بس استحمل .. المعركة معركتنا ولازم نتنصر
المرحلة التالتة
اذا العياط مجبش نتيجة عليك وعلى الرفس
ارفس البطانية واتقلب على السرير
اول ما تحس انك فى خطر هتيجى جرى
هذا وبالاه التوةفيق
والى الخطة التالية الجمعة القادمة ان شاء الله
دسوقي

Anonymous said...

اتفق تماما مع كل اللى قاله دسوقى فى نصائحه للعزيز حسن
بس زيادة على النصائح دى هاقول لحسن انت معاك أب وأم من أفضل الناس وأعز الناس افتخر بيهم قوى عشان ده هايكون سبب نجاحك فى الدنيا نصيحتى بكل بساطة افتخر وافرح بأهلك النجاح والسعادة هايجولك على طول
على فكرة أنا عمك شادى أيوه أنا أخو
أبوك
شادي

Anonymous said...

معلش حبيبي الحياة كلها تعب بس و لا يهمك. جودى

عمرو غريب said...

اية يا ابو علي هنبتدي نخاف ولا اية امال انت مش راجل

Anonymous said...

زي ما خالتو قالت كده اركب اول قطر وتعالى احنا كلنا مستنيينك وعايزينك تيجي وسيبك من بابا وماما الوحشين دول هما مش عارفين قيمتك
من بنت خالتو : مي