May 29, 2007

ولبست جزمة

هييييييه ولبست جزمة ..
إمبارح لبست جزمة
أول جزمة في حياتي
كنت دايما باشوف الناس كلها لما بتخرج بتلبس حاجة في رجلها
أنا الوحيد اللي كنت باخرج وأنا حافي
مارضيتش اسأل ماما واقولها اشمعني أنا
وقلت أصبر شوية أكيد هي هتلبسهاني من نفسها
لغاية ما في يوم
فوجئت بماما بتلبسني الجزمة الكحلي بتاعتي
اللي كانت شيلاها من قبل ما أتولد
المهم لبست الجزمة
وكنت مبسوط أوي
بس حاسس أن رجلي مقفولة بحاجة
ومش واخد راحتي خالص
لكن الحق يتقال إحساس حلو أوي أن الواحد يلبس جزمة زي كل الناس
وقلت في نفسي كويس اني صبرت واني ماسألتش ماما
لأنها لبستها لي من غير ما أقولها
فعلا الصبر طيب
هيييييييييييه ولبست جزمة
جزمتي الكحلي أهي

نايم بالجزمة على السرير .. عادي ما هو أنا مش بامشي أصلا

14 comments:

Anonymous said...

مبروك ياحسن على الجزمة
وحشتينى ياواد ياحمار
بس خلاص أمك مش عاوزاك تعرفنى تانى

انا عمك دسوقى ياواد

SuZy said...

حسونتي... و الله و صبرت و نولت يا ولدي... :)
بس إيه حكاية الكحلي دي؟ إنت بتتحداني يعني و لا بتغيظني؟ إحنا مش اتفقنا إنك تجيب بعد كدة كل حاجة فوشيا؟!! خلاص سكتنا يا عم عارفة إنك ولـــد... :(
مبروك يا لوحي أنا عالشوز و عقبال ما تدوب 100 غيرها و تمشي و تلعب كورة كمان بس تبقى زملكاوي زيي... :) :P
و فاضللك شيشا في الصور دي و تبقى باشا... :) ربنا يحفظك يا جميل...

Abeer Soliman said...

Hassannnnnnnn.....
First let me introduce myself, as this is our first time to talk to you. I am your Aunt Bero.. but you can call me Bero 3alla toul. asly ana 23yal menk bekteeeerrr. Mabrouk 3al Gazma ya Wa7sh... we 3ou2bal matedawbha 3ala rass elly maye3gebaksh... see ya later man..

Anonymous said...

7assoniiiiiiiii........7assan...ana mesh 3ayza 2a2olak 2ad eh kol el nas hatetganen 3al sewarek ya 7assoni....ana 7attet sorty ana wenta display picture 3al msn w kol el nas hatetganan 3alik...yala ya 7assoni w ba2alak mo3gabin aho:d:d...ay 5edma ya basha...

Anonymous said...

خلى بالك ياحسن الجزمة ليها استخدام تانى يعنى النهارد لابس الجزمة فى رجلك ممكن بكرة تلايها فى راسك واحذر من غدر اىىىىىىىىىىىىىىىىى
حفييييييييييييييظ

Anonymous said...

شفت يا عم..بقيت زينا بتخنق رجلك في عز الحر بالجزم

بكرة تكبر و تلبس الشراب و تشوف قد ايه الحياة مختلفة بالجزمة و الشراب سويآ

عمرو غريب said...

مبروك على الجازمه عقبال100مليون جزمه و100مليون بوت

عمرو غريب said...

مبروك على الجازمه عقبال100مليون جزمه و100مليون بوت

عمرو غريب said...

مبروك على الجازمه عقبال100مليون جزمه و100مليون بوت

Anonymous said...

مبروك عالجزمة يا سونة بس نفسي تقولي انت منين جايبها عشان اجيب واحدة زيها هي مش على مقاسي بس حاجيبها عشان انت عندك منها وعلى انا بنت خالتك مي (

Anonymous said...

mabrouk ya 7assoooona elgazma elgedeeda
ya rab tedwaebha fe se7a w 3afya
enama eih 7ekayet el2azra2 ma3ak??!!
ew3a ama tekbar teshtaghalena fe el2azra2???!!!

محمد صلاح العزب said...

مبروك يا عم حسن
بس السؤال دي مقاسها كام يعني تلاقيها مقاس واحد
شد حيلك وطور من نفسك لحد ما توصل لمقاس 45
وكله حسب مجهودك

Anonymous said...

ya hassan, if you please, tell your mother to call me. The last time we talked, she said : i will call you in a bit..وبس من ساعتها لبست بدلة الغطس وما ما ظهرتش تاني
انت فين يا ست دوووعاء؟
ام لي لي

Anonymous said...

مبروك على الأرض يا حسونة وعقبال ما تمشي
بس قول لماما إن المفروض ما نلبسش جزم قبل المشي عشان القدم تتحرك بحريتها وعضلاتها وعظمها ينمو بشكل طبيعي. إلا لو كانت الجزمة زي المنتوفلي القماش الطري ده لكن الجزمة اللي في الصورة واضح انها جلد وليها نعل. بلاش يا حسونة حكاية الجزمة دي دلوقتي رغم ان انا عارفه انك بتحب العياقة.
خالتك هوما