Jan 1, 2009

حسونة في عيد ميلاد تونا

أنا الفترة اللي فاتت كنت مشغول جدا جدا
عندي حضانة ورسم وتلوين ولعب
مابقيتش فاضي زي الأول
ويمكن عشان كده سبت المدونة
لأن معنديش وقت أكتب فيها
بس النهاردة قلت لازم ادخل أكتب
وأحط صوري وصور أصحابي في عيد ميلاد صاحبتي فاطمة
عيد الميلاد ده كان في شهر أغسطس
وعلى فكرة فاطمةلما بيندهوا عليها بيقولوا لها "تونا"
وهي عندها أخ اسمه يحيى
بس يحيى كبير ومش باعرف العب معاه
أنا بالعب مع تونا
رغم أنها ساعات مش بترضى تلعب معايا برضه
يمكن تكون شايفة إني لسة صغير
المهم كل سنة وانتي طيبة يا تونا

أول ما رحت لقيت نفسي قاعد لوحدي
لما زهقت بدأت العب بالبلالين
لما زهقت من البلالين قعدت اقرا الجرايد
لما زهقت خالص قلت ما بدهاش لازم اندمج مع الناس

رحت العب مع البنات المعزومين في عيد الميلاد


ولما الموسيقى اشتغلت رقصت مع الناس وكنت مندمج أوي


بارقص ومبسوط وفاطمة جنبي بترقص هي ويحيى

كله بيرقص أنا وتونا ويحيى وكل الموجودين

No comments: